A Shahid (Martyr) and His Special Virtue with the Maidens of Jannah

شهید و فضیلت خاص خود را با دوشیزگان از جنت
مقداد روایت می کند که پیامبر (ص) گفت: «شهید 7 کیفیت زمانی که او خدا می رسد:
  1. گناهان او خواهد شد پس از اولین قطره خون او را ببخشند، یعنی او را به جای او در جنت را ببینید.
  2. او حفاظت از عذاب قبر دریافت خواهید کرد.
  3. او در امنیت از ترس بزرگ، یعنی روز قیامت باشد.
  4. تاج افتخار خواهد شد بر روی سر خود قرار داده است.
  5. یکی I'llhy از این تاج بهتر از جهان و همه آن L '(lI11ains ..') است. IIc را خواهد 72 زن از هورازدواج کند.
  6. دروغ را از طرف 70 از بستگان خود را شفاعت کنند.
  7. بیمار خواهد شد ساخته شده لباس از ایمان(ایمان). (ترمذی، احمد، Tabrani)
ابو گربه روایت است که کسی شهدا توسط پیامبرذکر و او گفت: "قبل از زمین می تواند از خون این شهید خشک، دو زن خود را با عجله به او را به عنوان اگر آنها یک شتر شیرده که فرزند از دست رفته خود را در یافت کرده است زمین خالی و بی ثمر است. هر زن یک جفت از لباس در دست او که بهتر از جهان خواهد بود و همه آن را شامل است. »(ابن ابی شیبه، ابن ماجه)
مجاهد روایت می کند که یزید بن شجره - یکی از این افراد سخت ~ اقدامات با سخنرانی خود خطبه (خطبه) تحویل داده و گفت: "هنگامی که مردم در ردیف برای صلاح چیده شده و زمانی که آنها در صفوف برای مبارزه با مرتب، درهای جنت را باز کرد و درهای آتش دوزخ قفل شده است. هورخود را زیبا و تماشای نبرد. هنگامی که یک شخص به سمت دشمن سر، آنها را دعا (نیایش) به خدا به او کمک کند. هنگامی که یک شخص اجرا می شود به دور از دشمن، آنها خود را از او پنهان و دعا به خدا او را ببخش و برای نابود کردن دشمن. هور به مبارزان، می گویند: "ممکن است پدر و مادر ما برای قربانی، ما را ننگ نیست. اولین قطره که 01 خون جنگنده ریخته دستمال مرطوب از تمام گناهان قبلی خود. دو زن خود را از هورپایین آمده به او و پاک کردن سس گوجه فرنگی از چهره اش. آنها به او می گویند، "ممکن است ما برای شما کشته. او به آنها می گوید: "ممکن است من نیز می تواند به  برای شما قربانی. (Tabrani)
روایت است که یک مرد سیاه و سفید به پیامبر (ص) آمد و گفت: "0 رسول خدا؛ من یک مرد سیاه و سفید با بوی بدن بد و چهره زشت هستم. من هر ثروت دارند. اگر من در برابر این افراد مبارزه تا من کشته، که در آن خواهم بود؟ پیامبر (ص) گفت: "در بهشت" بنابراین او جنگیدند تا زمانی که کشته شد. پیامبر (ص) به او آمد و گفت: "در واقع خداوند صورت خود را روشن کرده است، ساخته شده بوی خوب از بدن خود را ظهور، و افزایش یافته است ثروت خود را." پیامبر به او و یا به شخص دیگری گفت: "قطعا من همسر خود را از دید هوررا خاموش ردای پشمی و بین او و ردای خود را آمده است. (حکیم)
نبرد. "او سپس پرسید:" آیا آنها به دست آوردن ثروت؟ "کسی به او گفت:" بله. آنها کسب غنیمت و پس از آن است که در میان آنها توزیع شده است. "او بلافاصله به شتر جوان خود رفت، یک طناب به پای آن گره خورده است، و رسول خدا (ص) و یاران پیوست. او سعی کرد به شتر خود را نزدیک به پیامبر (ص) اما اصحاب او را مانع. پیامبر (ص) پس از آن گفت: "اجازه می دهد که فرد از نجد به آمدن به من نزدیک تر است، چرا که - توسط سوگند خدا - او از پادشاهان یانا است" بدوی پس از آن دشمن در نبرد جنگیدند و کشته شد. پیامبر (ص) در مورد او مطلع شد و به او آمد. او با سر خود نشسته لبخند خوشحالی، و سپس او تبدیل به دور. ما گفت: "0 رسول خدا. ما شما را دیدم لبخند خوشحالی، و سپس شما تبدیل به دور است. "او گفت:" من به دلیل افتخار بزرگی روح خود را به خدا خوشحال بود، من با فاصله به دلیل همسر خود را از هوراست او در حال حاضر.(بیهقی)

Post a Comment

0 Comments